L’alumnat del cicle formatiu visita TV3

Dimarts passat, dia 9 de gener, l’alumnat del cicle formatiu va visitar les instal·lacions de TV3. Van poder recórrer els espais reals on es preparen, es graven i s’emeten la majoria de continguts audiovisuals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals que cada dia arriba a milers d’espectadors.

Van poder veure platós de televisió (com el del Telenotícies, Eufòria i l’Està Passant, que ens va sorprendre que fossin tan reduïts!), les sales de confecció del vestuari, maquillatge i perruqueria, tallers, magatzems d’atrezzo i de decorat, les unitats mòbils i les sales de control, en què sentir-nos, ni que fos llunyanament, realitzadors, regidors, presentadors o maquilladors per un dia.

Va ser una sortida molt interessant que va agradar molt als alumnes.