La Gimcamàtica a l’Institut

El curs anterior no es va poder celebrar la Gimcamàtica al municipi per la pandèmia. És per això que el Departament de Matemàtiques ha ofert als nostres alumnes la possibilitat de fer-la al centre.

La rebuda ha estat un èxit! Els nostres alumnes han gaudit d’una jornada on les mates han estat les protagonistes. Han fet un circuit de 12 proves on s’han posat de manifest les habilitats de càlcul i raonament matemàtic. Estem molt il·lusionats d’haver-la pogut fer finalment aquest curs… la propera edició de ben segur que la podrem fer com sempre!!!