Jornades Esportives de 3r d’ESO

Avui l’alumnat de 3r d’ESO ha gaudit d’una jornada esportiva molt especial dins la setmana de cloenda del curs! Durant el dia, han passat per diferents activitats com zumba, acroesport, una introducció a les arts marcials i hoquei. Cada grup ha seguit un recorregut diferent, però amb una mateixa motivació: ganes d’aprendre, moure’s i col·laborar! 🏑🥋🕺🤸

Ha estat una experiència enriquidora i dinàmica, on a través de l’esport hem treballat valors com la cooperació, el respecte, l’esforç i la confiança.

Volem agrair profundament la col·laboració dels monitors, de les famílies i l’alumnat, que han fet possible aquesta jornada amb el seu compromís i entusiasme. També donem les gràcies a l’Ajuntament per la cessió dels espais, un suport clau per fer realitat aquest tipus d’activitats.

Aquestes iniciatives no només tanquen el curs amb alegria, sinó que són una part essencial de l’aprenentatge, on els valors, l’autonomia i la convivència es treballen d’una manera vivencial i significativa.

Gràcies a tothom per fer-ho possible!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut