Game of Maths (GEP Project)

Els nostres alumnes de 2n d’ESO s’han implicat en la creació d’aquest “rellotge matemàtic en anglès”. La idea era crear un rellotge que substituís el número original per una operació matemàtica. L’alumnat havia de pensar com escriure els números de l’1 al 12 en un format matemàtic i després escriure en anglès com es llegeix l’operació matemàtica. Es van divertir molt fent-ho!

Aquesta activitat s’ha desenvolupat dins del projecte GEP anomenat Game of Maths. L’objectiu és veure que les matemàtiques poden ser divertides i presents en la vida actual i utilitzar l’anglès com a llengua vehicular de tot el projecte.

English version:

Our 2nd of ESO students have been involved in the creation of this “Mathematical English clock”. The idea is to create a clock substituting the original number by a mathematical operation. Students had to think about how the numbers from 1 to 12 were written in a mathematical language. They had so much fun making it!

This activity has taken part of the project called Game of Maths within the GEP project. The objective is seeing that Maths can be fun and present in today’s life and the language used for the whole project is English.