Èxit en els resultats de l’examen Delf Scolaire

Un total de 15 alumnes que cursen la matèria de Llengua Francesa (de 3r i 4t d’ESO) s’han estat preparant al llarg d’aquest curs acadèmic i han seguit unes sessions lectives preparatòries a l’Institut per presentar-se a l’examen Delf Scolaire Nivell A-2 i obtenir el diploma que atorga el Ministeri d’Educació Nacional de França.

Les proves escrites i orals les van fer durant els mesos d’abril i maig. Ara hem rebut els resultats finals i dels 15 alumnes que es van presentar n’han aprovat 14. Un èxit rotund que esperem que els animarà a presentar-se als exàmens dels següent nivell el proper curs escolar.

Els diplomes DELF (Diplôme d’Étude en Langue Française) són els diplomes oficials de llengua francesa, reconeguts internacionalment a 174 països. La seva validesa és indefinida.