Estada de 4t ESO a l’Entorn d’Aprenentatge de Tremp

Els alumnes de l’optativa de Biologia i Geologia de 4t d’ESO han fet una estada de 3 dies a Tremp els dies 15, 16 i 17 de maig per a fer activitats relacionades amb la matèria i gaudir d’un entorn natural espectacular. L’alumnat ha participat de manera molt positiva en tota l’estada. S’ha visitat: el jaciment de la Posa, el jaciment d’Orcau-2, el Castell de Mur, la Colegiata de Mur, s’ha fet un taller de fòssils a l’edifici Epicentre de Tremp i l’últim dia es va visitar la Central Hidroelèctrica de Talarn.