Concert d’Emiliano Valdeolivas

El passat 7 de maig, gràcies a la subvenció de l’AMPA, els alumnes de 3r de l’ESO van poder gaudir de “Cantología”, un concert de música i poesia a càrrec de l’Emiliano Valdeolivas. El conegut com a “joglar del segle XXI” va fer un repàs per la literatura castellana des del Poema de Mio Cid fins a cançons tradicionals picaresques del segle XX. Els alumnes hi van col·laborar cantant en alguns moments del concert, sobretot al final, quan tots vam entonar a cor el “Romance del prisionero”, molt adient per al mes de maig. Abans del recital, tres redactors de la revista del centre van poder entrevistar el poeta. Esperem que surti a “La Paperera” per a saber-ne més detalls.