Els alumnes del CFGM Gestió Administrativa es graduen

Els nostres estudiants de segon del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Administració i Gestió es van graduar divendres, en total 21 alumnes.

Va ser una festa atípica, atès el context en què ens trobem, perquè no vam comptar amb la presència de les famílies i amics, però, tot i així, va ser un dia excepcional i preciós.

La directora, Maria Àngels, va obrir l’acte felicitant a tot l’alumnat pel títol assolit i va animar-los a seguir treballant per aconseguir tot allò que creguin que els farà créixer i ser feliços.

Tot seguit, dues de les alumnes del grup també van parlar per agrair els dos anys que havien compartit, per explicar tota l’estima que sentien envers als seus companys i per donar les gràcies al professorat que els ha acompanyat en aquesta etapa.

Després d’això, vam fer el Kahoot del Cicle, la superació del qual era requisit imprescindible per aconseguir el títol, que va consistir en respondre algunes preguntes sobre el coneixement dels companys, del professorat i del centre.

Aprofitem l’avinentesa per agrair, un cop més, la col·laboració del Gerard González, alumne de segon de batxillerat de l’institut, i Óscar Ródenas, ex-alumne de l’Institut, que es van encarregar del so, les llums i de la imatge de la graduació.

No podem acabar sense desitjar-los molt d’èxit i encert en tot allò que facin i, també, que no deixin mai, mai, mai d’aprendre i sorprendre’s, perquè això és el que fa que estiguem vius.