A partir del 24 de febrer l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans iniciarà un cicle de xerrades educatives dirigides a famílies amb l’objectiu d’oferir eines i recursos per enfortir la funció educativa i fomentar la participació en els processos educatius dels vostres fills i filles.
Aquestes xerrades es realitzaran de manera presencial a l’auditori de la Biblioteca l’Alzina i estaran organitzades per franges d’edat, amb la finalitat d’adaptar els continguts a les necessitats de cada etapa evolutiva. L’horari de les sessions serà de 17:00 a 19:00 h.
Les xerrades tindran un format participatiu i dinàmic, oferint un espai de reflexió i intercanvi d’experiències entre les persones assistents. Estan adreçades a les persones adultes que exerceixen la funció parental en infants i joves, però també hi podran participar agents educadors i professionals de l’àmbit educatiu.
Us animem a participar en aquestes sessions, que representen una oportunitat per compartir dubtes, inquietuds i estratègies que afavoreixin el desenvolupament integral dels infants i joves.
Totes aquelles persones que estiguin interessades en participar poden fer la preinscripció a través del formulari del QR o enviant un correu electrònic a educacio@palauplegamans.cat.
Per a més informació i inscripcions, podeu contactar amb l’Ajuntament a través del correu electrònic educacio@palauplegamans.cat

