Una experiència lúdica i motivadora per aprendre anglès

Aquest curs, un gran nombre d’alumnes del nostre centre han tingut, un cop més, l’oportunitat de participar en The Big Challenge, un concurs internacional en línia i interactiu de llengua anglesa adreçat a estudiants d’entre 11 i 16 anys.

L’objectiu principal d’aquesta iniciativa és fomentar l’aprenentatge de l’anglès d’una manera amena, motivadora i educativa. L’activitat ha estat molt ben rebuda per l’alumnat, que ha gaudit de l’experiència mentre posava a prova els seus coneixements.

Tots els participants hi surten guanyant, ja que poden obtenir una gran varietat de premis: copes, medalles, tauletes, bateries externes, calendaris, llibres de lectura, clauers, llapis, certificats i molt més!

Gràcies a l’èxit de participació i a l’excel·lent acollida per part dels estudiants, esperem tornar-hi a participar el curs vinent.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut