Taller de rap en català

El dijous 18 de novembre, els alumnes de 2n van poder gaudir del taller de rap a la SUM, organitzat pel departament de català amb l’ajuda de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans.

El Santi, antic alumne i mediador d’aquest institut i també especialitzat en rap des de 2007, ens explica  que la finalitat d’aquest taller és escampar els coneixements sobre la cultura hip-hop i, més concretament, sobre la creació de música rap. Per part del departament de català ens expliquen que la seva intenció és fer la llengua catalana més divertida i menys acadèmica.

Els alumnes de 2n afirmen que el taller va ser molt interessant i entretingut, i que van aprendre moltes coses.

Daniela Sánchez i Ainhoa Rubiales, El periodista aficionat.