Comencen les activitats extraescolars

Com cada curs, l’Institut i l’organització Girem proposen activitats extraescolars de cara als alumnes de l’institut Ramon Casas i Carbó. Com sempre, les activitats comencen al voltant de les primeres setmanes d’octubre.

Encara et pots inscriure demanant el paper amb totes les activitats a l’AMPA o a secretaria.

Aquest any algunes activitats continuen sent les mateixes com: ultimate, teatre, voleibol… encara que també se n’han afegit algunes de noves, com els escacs o els jocs de taula. Els horaris de les activitats i el preu de les quotes es poden veure a la web de l’institut a l’apartat d’activitats extraescolars. A la web també trobaràs de què tracta cada activitat i més informació sobre en què consisteix.

Redacció: Paula Laguna (El periodista aficionat)