Visita al Parc Zoològic de Barcelona

Des del Departament d’Experimentals es va organitzar una sortida relacionada amb la matèria de ciències experimentals amb els alumnes de 1r d’ESO que es va du a terme el passat dimarts 18 de desembre. Els alumnes van anar al parc zoològic de Barcelona, un cop allí es van dividir en dos grups i van assistir a uns tallers sobre el maltractament animal i els perills dels animals en extinció. A continuació van fer unes rutes guiades amb monitors on van poder observar les característiques de diverses espècies. A partir d’aquí els alumnes es van dividir en petits grups de 4-5 alumnes per fer la tasca que tenien prevista; fer un ral·li fotogràfic sobre les espècies partint d’una fitxa on se’ls demanava trobar animals amb unes certes característiques. La sortida els va servir per posar en pràctica el que havien après a classe alhora que per aprendre quines són les finalitats per les quals avui en dia es tenen algunes espècies d’animals en els parcs zoològics: la conservació i cria d’espècies en perill d’extinció.