Festa de Nadal a l’Institut

El passat divendres 21 de desembre l’alumnat de 1r i 2n d’ESO van fer diferents activitats per celebrar l’arribada del Nadal: l’amic invisible i regals de postals. A  la SUM van fer diferents actuacions: una representació a càrrec dels alumnes que fan teatre com a extraescolar, lectures de poemes de Nadal en català, castellà i anglès, coreografies ballades i instrumentals (Boomwhackers, orff i flautes). Finalment, van acabar l’acte amb l’entrega d’un premi a la postal nadalenca guanyadora i cantant com a comiat unes nadales en anglès.

A continuació unes quantes imatges d’aquell dia tan especial: