El passat divendres 24 d’abril, l’alumnat de 4t d’ESO va canviar les aules per les butaques del teatre en una sortida cultural rodona. El grup va assistir a la representació de “Perfectes desconeguts”, l’exitosa comèdia dirigida per David Selvas.
L’obra, que compta amb un repartiment de luxe amb actors com Biel Duran o Eduard Farelo, va captivar els nostres estudiants des del primer minut. A través de l’humor, la història posa sobre la taula temes tan actuals com la privacitat, l’ús dels telèfons mòbils i les veritats que amaguem darrere les pantalles. Una reflexió social necessària que va connectar de ple amb els joves.
Per acabar de completar la jornada, vam gaudir d’una passejada primaveral per Barcelona, aprofitant el bon temps i l’ambient de la ciutat comtal. En definitiva, un matí de convivència i cultura immillorable!


