Taller solidari amb l’Associació Desperta Espurnes

L’associació Desperta Espurnes és una entitat que celebra jornades solidàries per recaptar fons per finançar diversos projectes, com per exemple el projecte de l’associació Inhijambia a Nicaragua per donar suport a l’entrenament en natació de nois i noies que han patit abusos sexuals o nois i noies que necessiten treballar la capacitat pulmonar, que tenen reduïda a causa de la inhalació de substàncies tòxiques com la cola.

Amb motiu del Dia Escolar per a la No-violència i la Pau (DENIP), els alumnes de 1r d’ESO, dirigits pels talleristes de l’associació Desperta Espurnes, han confeccionat un portapapers imant per a la nevera, decorat amb paper collage i amb llibreta i bolígraf incorporats per a prendre notes de compra.

Els ingressos obtinguts de la posterior venda d’aquests portapapers seran destinats a donar suport als projectes solidaris de l’associació Desperta Espurnes.

Ràdio Palau ha volgut estar present en la celebració d’aquesta jornada i ha entrevistat els talleristes i els alumnes de l’Institut, que han gaudit molt fent aquesta manualitat i contribuint a una causa solidària.