SORTIDA A LA DEPURADORA D’AIGÜES RESIDUALS DE TARRAGONA

Els alumnes de 3r de l’ESO han anat a la depuradora d’aigües residuals de Tarragona on dues monitores de l’empresa Cel Rogent els han fet la visita i els han explicat els principals processos que  tenen lloc, com el desbast, el dessorratge, la decantació i el tractament biològic.

En l’etapa del desbast els alumnes han vist la quantitat de residus sòlids que es llencen al vàter com tovalloletes i mascaretes, dificultant el procés de tractament de l’aigua.

Han pres consciència que el vàter no es un cubell d’escombraries i de la importància de tindre uns bons hàbits a l’hora d’utilitzar l’aigua ja que cada cop és un bé més escàs.

En el següent enllaç estan les fotos que hem realitzat durant la visita.