SANT JORDI 2022

El passat dia 25 d’abril es va celebrar a l’institut la diada de Sant Jordi.

Els autors homenatjats per aquest Sant Jordi van ser Carmen Laforet i Gabriel Ferrater, ja que aquest curs s’ha commemorat el centenari del naixement d’ambdós escriptors.

L’acte de celebració, que va tenir lloc al gimnàs de l’institut, va ser presentat per dues alumnes de 4t i s’hi van projectar dues presentacions dedicades a aquests literats. Simultàniament, alumnes  d’ESO van llegir la biografia dels artistes homenatjats, així com fragments literaris de l’obra de Carmen Laforet i poemes de Gabriel Ferrater.

Tot seguit, es van lliurar els premis del XX Concurs Literari organitzat pel Departament de Llengües. A més, es va fer entrega de diplomes als alumnes que van participar en el Concurs de Relat Breu de Coca-Cola en llengua catalana i llengua castellana.

Per acabar, es va poder gaudir d’un muntatge audiovisual en què els alumnes de l’Aula d’Acollida recitaven poemes de Sant Jordi.

Així mateix, els llibres de segona mà també van tenir protagonisme, ja que es va muntar una paradeta al vestíbul i qui va estar interessat a adquirir un llibre ho va poder fer.

Per veure les imatges clica en aquest enllaç