SANT JORDI 2021

Com cada any, durant la jornada del divendres 23 d’abril s’ha celebrat la diada de Sant Jordi al nostre centre.

Després del pati s’ha dut a terme un taller literari en el qual tot l’alumnat d’ESO ha elaborat una auca de la llegenda del Pont del Diable. Seguidament, s’ha projectat un muntatge audiovisual amb lectures i treballs dels alumnes que giraven entorn de l’obra del folklorista Joan Amades i de l’escriptor Mario Benedetti.

A més, per tal de mostrar la diversitat lingüística del nostre institut i amb motiu del Dia Mundial de la Poesia celebrat el dia 21 de març, també s’ha pogut gaudir del vídeo en què diversos/es estudiants recitaven el poema “No em despulleu”, de Felícia Fuster, en diferents llengües.

Així mateix, els llibres de segona mà també han tingut protagonisme en la celebració, ja que s’ha muntat una paradeta al vestíbul i qui ha estat interessat a adquirir un llibre ho ha pogut fer.

Clicant a la foto podreu veure les imatges de les activitats realitzades

En conjunt, ha estat una jornada molt especial!