REACCIONS QUÍMIQUES AL CAIXAFORUM

Els alumnes de 3r d’ESO els dies 22 i 24 de gener han realitzat un taller que realitzava CaixaForum Tarragona sobre reaccions químiques.
A través de l’experimentació, els alumnes han observat com es comporten els diferents tipus de reaccions químiques i han pres consciència de l’importància del paper de l’energia en una reacció química.
Després del taller han visitat l’exposició “Miralls” de CaixaForum, els alumnes han observat algunes de les propietats dels miralls i han conegut un ventall d’aplicacions que tenen.
Si vols veure les imatges clica en el següent enllaç