GESTIÓ LLISTA D’ESPERA CFGM

Es disposen de 2 places vacants del CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria

La gestió de la llista d’espera, tant del procés d’alumnat amb continuïtat d’escolarització com del procés per a la resta d’alumnat, es farà en un acte públic únic a la secretaria del centre, dilluns dia 25 de juliol a les 11:00 h.

A l’acte ha d’assistir la persona interessada. En cas de no ser possible podrà fer-ho qualsevol altra en representació degudament autoritzada. Si sou menors d’edat heu d’anar acompanyats del pare/mare/tutor.

La no assistència a l’acte d’assignació suposa la pèrdua del dret a l’assignació de plaça.

S’anomena per ordre a les persones de la llista d’espera:

En primer lloc les persones de la llista d’espera de continuïtat, si n’hi ha.

En segon lloc les persones de la llista d’espera de la resta d’alumnat.

La llista d’espera s’ordena segons la via d’accés, d’acord amb l’ordre de petició, els criteris de prioritat i el número de desempat, i conté únicament les sol·licituds que han demanat el centre en primera opció.

Seguidament a l’acte es procedirà a la matriculació, és important que porteu la documentació necessària per realitzar la matricula.

La documentació que s’ha de portar al formalitzar la matrícula és:

• Fotocòpia del DNI/NIE/ Passaport
    • Fotocòpia del DNI/NIE/Passaport del pare/mare/tutors (per alumnat menor d’edat)
    • Fotocòpia del llibre de família (per alumnat menor d’edat)
    • Fotografia mida carnet
    • Fotocòpia Certificat final d’etapa o resguard títol ESO (alumnes que han al·legat aquesta condició d’accés a grau mitjà)

L’import de la matrícula és de 70 €, aquest import es pagarà en EFECTIU en el moment de realitzar la matrícula al centre.

S’informa a l’alumnat que no li ha estat assignada una plaça que al setembre s’inicia el procés de la segona fase.

Podeu trobar informació sobre la formació professional clicant en el següent enllaç