ESTADES D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA EN LLENGUA ANGLESA A TREMP

21 alumnes de l’institut han marxat a les estades d’immersió lingüística en llengua anglesa. Han anat a l’alberg de Tremp durant del 12 al 16 de juliol. Els alumnes realitzaran activitats didàctiques i de lleure plenament en anglès.

La immersió lingüística converteix l’estada en un marc idoni per integrar-se en un entorn el més semblant possible al país originari de la llengua en qüestió buscant una millor comprensió oral de la llengua. L’alberg de Tremp té com a centre d’interès de l’estada l’art.  Es treballarà tot allò relacionat amb el món artístic, des de la vessant més lúdica, fins arribar al contingut més de fons.

L’estada està finançada a través del Fons Social Europeu que gestiona el Ministeri d’Educació i Formació Professional mitjançant el Programa d’Orientació i Reforç per a l’impuls i el suport a l’educació. Estan organitzades pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya a través de l’Agència Catalana de la Joventut i es duen a terme a la Xarxa Jove d’Albergs de Catalunya (XANASCAT).

Que us ho passeu molt bé! Happy holiday!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *