EL CONSELL MUNICIPAL D’INFANTS DE TARRAGONA (CMIT)

Elias Meziani va ser l’alumne escollit pels seus companys de 1r curs d’ESO per formar part del Consell Municipal d’Infants de Tarragona en representació del nostre institut.

Des de les nostres aules hem pogut donar l’opinió respecte als temes proposats per contribuir en la diagnosi i l’elaboració del Pla d’Infància i adolescència de Tarragona que s’ha dut a terme des de l’Institut Municipal d’Educació.

Estem molt contents d’haver-hi participat i esperem que es realitzin algunes de les propostes de millora que hem fet pel nostre barri.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *