DIA DE L’ESTUDIANT: PIRATES

L’alumnat del centre ha pogut gaudir del projecte Pirates, es tracta d’un joc de sessió lúdica per a grups estables de convivència, amb l’objectiu d’adquirir les competències necessàries de respecte, seguretat i confiança. S’ha dut a terme en diferents reptes on es treballen les competències bàsiques d’algunes matèries adequant-se a les particularitats de cada grup. Diferents reptes d’una hora i mitja de duració, per grup, amb metodologia vivencial i participativa, tot ambientat en el món dels Pirates. En acabar l’alumnat del centre ha gaudit d’un esmorzar de coca amb xocolata.

Podeu clicar aquí per veure fotografies de la jornada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *