DESEMBOCADURA RIU GAIÀ

La passada setmana els alumnes de 3r i 4rt van fer una excursió a la zona de la desembocadura i els tram baix del Riu Gaià, situada al municipi d’Altafulla i Tamarit.

La sortida va ser guiada pels educadors ambientals i tècnics de l’entitat ambiental l’Hort de la Sínia.

Allà els alumnes van fer tallers relacionats amb la biodiversitat del bosc de ribera i van poder gaudir d’un entorn natural que, encara que molt influenciat per la mà de l’home, ha estat restaurat i conservat gràcies a entitats mediambientals que s’han encarregat a través del voluntariat a millorar l’estat ecològic d’aquest espai.

Podeu veure les imatges de la sortida clicant sobre la imatge.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *