CURS INTENSIU D’ANGLÈS

16 alumnes de l’institut estan realitzant un curs intensiu d’anglès durant tot el mes de juliol a l’acadèmia Hallo Idiomas de Tarragona basat en el mètode d’immersió lingüística.

Les alumnes realitzaran activitats bàsicament orals i lúdiques, treballant de manera intensiva els coneixements d’anglès per a diferents nivells on es dóna importància a un ambient sense estrès.

L’objectiu final és d’afermar l’après, augmentar la fluïdesa verbal, la comprensió i millorar la pronunciació perfeccionant el coneixement de l’idioma.

L’activitat ha estat finançada a través del Fons Social Europeu que gestiona el Ministeri d’Educació i Formació Professional mitjançant el Pla de Millores d’Oportunitats Educatives per al curs 20-21.

Apreneu i gaudiu!