COSMOCAIXA BARCELONA 1r ESO

Els alumnes de 1 de la ESO de l’Institut Pont del Diable van visitar el Cosmocaixa Barcelona durant el tercer trimestre del curs. En col·laboració amb la fundació La Caixa, els alumnes van realitzar una visita guiada a la sala Univers i una visita lliure al Bosc inundat.

Durant aquesta activitat, van descobrir les principals fites de la història de l’Univers, des dels seus orígens fins als nostres dies, van interpretar l’estudi de l’evolució humana i van poder experimentar lliurement amb els diferents mòduls de la sala per gaudir de l’aprenentatge associat a cadascun d’ells.

Ha estat una sortida molt ben acollida per l’alumnat i que ha posat de manifest els coneixements apresos durant tot el curs escolar.

Si cliqueu en la imatge trobareu les imatges de la sortida

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *