TALLER EDUCACIÓ VIÀRIA

A l’Institut Pont del Diable s’ha dut a terme un taller d’educació viària impartit pel Servei Català de Trànsit, consistent en una classe de normes de circulació i la instal·lació d’un parc de trànsit, i adreçat a l’alumnat de tercer d’ESO i aula oberta del centre.

Per veure les imatges del taller cliqueu sobre la fotografia.

Els parcs d’educació viària són escenaris que permeten oferir experiències de mobilitat als joves. Simulen espais urbans en els quals els participants actuen com conductors de motocicletes. Els parcs funcionen com a un espai d’aprenentatge, on es realitzen les activitats prèvies de preparació a la conducció, per a la mobilitat segura, aportant experiències reals a l’alumnat.