BONES FESTES!

Benvolguts i benvolgudes,
en nom de tota la comunitat educativa de l’Institut Pla del Bosc us desitgem bones festes i feliç 2018.

Visita al Cosmocaixa a Barcelona – 3ESO, desembre 2017

L’alumnat de Tercer d’ESO va visitar el Cosmocaixa a Barcelona, participant en un taller experimental, “Reaccions químiques”.
A més van gaudir de la visita a l’exposició permanent del Museu de la Ciència, complementada temporalment amb “Trix”, l’esquelet fossilitzat del dinosaure de l’espècie Tyrannosaurus rex més ben… Llegeix més»

Pla del Bosc Solidari – 4ESO, desembre 2017

L’alumnat de 4t d’ESO va organitzar una parada durant la Fira de Nadal de Santa Llúcia a Canyelles per a la recollida de material escolar, a fi de col·laborar amb l’ONG – Fundació Kalilu Jammeh, involucrada en diversos projectes de desenvolupament a Gàmbia
Felicitacions, alumnat solidari!
Llegeix més»

Concurs Fem Mates 2018

Podeu descarregar-vos als enllaços següents els enunciats del problemes del concurs Fem Mates 2018. Animeu-vos i participeu!