Commemoració del 125è aniversari de l’església

El darrer 12 novembre a les 17h a la plaça de l’església del poble, es va celebrar el 125è aniversari de la construcció de l’església.

En aquest acte van participar diferents associacions del poble: SES Dansa, Flamenco, Ball en Línia, Bollywood, Salto a la fama, Gires i Som cabaret. També hi va col·laborar l’Institut Montserrat Colomer, més específicament l’optativa de Coral formada pels alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO. Després del discurs de l’alcaldessa i el capellà van començar les actuacions, que van ser iniciades per l’institut cantant la famosa cançó d’Adele titulada Hello.

Per acabar, cal destacar tres alumnes de 1r d’ESO Ferran Puche, Anna Galindo i Júlia Galera que van participar com a solistes. Els altres alumnes que van participar en aquest acte són: Christian Cano, Rocio Castany, Teresa Garcia, Sergi Pérez, Martina Riveiro, Laia Masero, Alba Grande, Elisabeth Navarro, Mireia Altés, Natalia Altés, Andrea Rubio, Victoria Galán, Marina Carrera, Deborah Cura, Denise Campos i Judith Recort.

A més a més, van participar el darrer dilluns 12 de desembre a les 18h a la plaça Doctor Tarrés, a l’encesa de l’arbre i els llums de Nadal, juntament amb els alumnes de l’Aula de Música del poble.

img-20161112-wa00041