CARNAVAL 2017

CARNAVAL 2017:

EL dia 24 de febrer, els alumnes del Institut Montserrat Colomer vàrem celebrar el Carnaval.

En començar la jornada,  es van portar a terme les respectives classes (o es van intentar). Després de l’ordinari pati de 20 minuts, cada grup classe va anar a assajar la seva actuació a les aules, acabant de preparar les disfresses, el maquillatge… Tot seguit, vam tenir un altre pati de 10 minuts i més tard, a causa del temporal de pluja, vam celebrar l’acte al gimnàs.

Van començar els alumnes de 1r ESO amb l’ordre de classes (A,B,C) fins arribar a 4t ESO. Malauradament els alumnes de batxillerat no van participar-hi.

En finalitzar les divertides actuacions i l’estona d’esbarjo va arribar la  llarga, intensa i inacabable hora de patiment per als participants. Va arribar el moment més esperat de tot el dia: l’hora dels premis! La tensió es podia palpar entre els concursants. Aquests van ser els escollits: els 1r premi van ser per als alumnes de  2n d’ESO amb un ball militar.

Els 2ns classificats van ser la classe de 4t A amb un ball peculiar, que consistia en una paròdia d’un  seguit de cançons virals, anomenat “Popurrí viral”. La seva ànima esbojarrada i divertida va fer que tot el públic s’alcés i aplaudís amb entusiasme.

Com a últims guanyadors  però no menys importants vam tenir als alumnes de 3r d’ESO.

Els premis escollits pel centre van ser un esmorzar a la cantina per als primers guanyadors, i una beguda gratuïta per a la resta de premiats.

En definitiva, des de la Revista El Roure, ens agradaria remarcar que tots els alumnes van gaudir molt d’aquella jornada i que va ser un plaer comptar amb la participació dels professors un any més.

Vetllem per que el Carnaval pugui ser commemorat i celebrat any rere any.