Vaga dia 08 de març de 2021

Benvolgudes famílies,

Encara que el Sindicat d’Estudiants ha presentat convocatòria de vaga per aquest 08/03/21, els nostres alumnes no han presentat cap sol.licitut demanant fer aquesta vaga. Per tant, dilluns es farà classe seguint l’horari habitual. Les faltes d’assistència s’hauran de justificar com sempre (la justificació no pot ser “vaga estudiantil”)

Per altra banda, els diferents sindicats docents també han presentat convocatòria de vaga per aquest dilluns. Al nostre centre creiem que l’adhesió a la mateixa no afectarà la normalitat de l’Institut. En qualsevol cas s’atendrà a tots els alumnes amb tota normalitat.

La Direcció.