Noves mesures sanitàries: com ens afecten?

Com ja sabeu, les noves mesures sanitàries aprovades pel Govern indiquen que els centres que imparteixen ensenyaments postobligatoris han d’aplicar mesures per reduir la presencialitat.

El Departament indica que s’ha de garantir un 50% de presencialitat i que totes les proves i exàmens hauran de seguir sent presencials.

A l’Institut Montserrat Colomer ens organitzarem de la següent manera:

Tots els nivells de l’ESO seguiran sent presencials 100%.

Els alumnes de Batxillerat assistiran al centre per torns setmanals. Així una setmana serà presencial per als alumnes de 1r de Batxillerat i virtual per als alumnes de 2n de Batxillerat. La setmana següent a l’inrevés…

Les classes durant les setmanes de no presencialitat es faran seguint l’horari ordinari del centre, a les aules habituals via meet. El centre ha comprat càmeres i trípodes per millorar les sessions virtuals.

Adjuntem el calendari:

La Direcció