Informacions 3r Trimestre

Segons les informacions que ens ha fet arribar el Departament d’Educació, podem informar-vos del següent:

El tercer trimestre començarà el 14 d’abril, just després de les vacances de Setmana Santa, en situació de confinament. Per tant els alumnes hauran de seguir treballant des de casa i la docència serà en format on-line.

Tal com us vam informar en anteriors correus, l’organització que seguirem serà setmanal. Al web del centre els alumnes hi trobaran cada setmana penjat el document d’organització de tasques i la carpeta amb les diferents activitats del seu nivell, amb calendari de lliurament, ja que a partir del 14 d’abril aquestes tasques seran avaluables, i per tant tindran el retorn corresponent per part del professorat, per afavorir la millora dels aprenentatges.

També hi podreu trobar els criteris d’avaluació de cada matèria, modificats per aquest 3r trimestre de docència en confinament.

És important que vetlleu per tal que facin les tasques diàriament i que mantinguin un bon ritme de treball, ja que des del centre, via tutorial, es farà un seguiment individual de tot l’alumnat.

Per altra banda, el segon trimestre es va donar per finalitzat el 12 de març. Per tant, les qualificacions corresponents a aquesta segona avaluació s’han fet a partir de les observacions i indicadors recollits fins a aquesta data.

Els informes d’aquesta segona avaluació es lliuraran les següents dates:

Batxillerat: 06 – 07 d’abril

ESO: 17 – 20 d’abril

El període comprès entre el 12 de març i el 13 d’abril, per tant, no és ni lectiu ni qualificable.

Som conscients que les circumstàncies en les que ens trobem ens angoixa. Volem que sapigueu que tot el claustre treballa perquè cap alumne es vegi penalitzat per aquestes circumstàncies i que en tot moment treballem pensant en els diferents ritmes, característiques i les situacions personals de cada alumne.

En aquest sentit al web del centre hi trobareu l’oferiment del departament d’orientació per tractar la situació que vivim des de la tranquil·litat i amb tota la normalitat que ens és possible.

La Direcció.