33, el musical (regal de la professora de religió)

Hola a tots els alumnes, pares, professors i tota la resta de personal de la comunitat educativa de l’institut Montserrat Colomer, com bé sabeu els alumnes de religió havíem d’anar a Madrid a veure “33 el Musical” sobre la passió de Crist, una manera diferent de conèixer els últims instants de la vida de Jesús, doncs bé avui m’han compartit l’enllaç d’aquest musical que extraordinàriament i durant la setmana santa el tenen sencer i en obert per a tothom.
Sento no haver-ho sabut abans per tenir més dies i deixar-nos sorprendre. De totes maneres desitjo que qui el pugui veure gaudeixi d’aquest gran personatge de la història que hi creiem o no, allà va estar. Cert que és una manera més d’aportar, per part de tots els components d’aquest musical, un granet de sorra en aquest confinament que si més no ens està ensenyat l’amor incondicional i la paciència cosa que ja havíem descuidat en moltes àrees de la nostra vida.
Així mateix demano i agraeixo a direcció que el comparteixi en obert per a tothom perque d’alguna manera, en la llunyania puguem agermanar-nos en un acte més que ens fa viure el dia a dia diferent.

FELIÇ PASQUA A TOTHOM,
JO EM QUEDO A CASA