VIATGE FRANCÈS A CARCASSONE

Des del Departament de Llengües Estrangeres de l’Institut Montserrat Colomer de Sant Esteve volem millorar el nivell competencial de les llengües estrangeres i és per això que des de l’àrea de llengua francesa tenim pensat organitzar durant aquest curs un breu viatge al sud de França.

Aquest projecte està pensat pels alumnes de Francès d’ESO i 1r Batx. i consisteix en un viatge de dos dies de duració, en què es visitaran les localitats de Perpignan i Carcassone. El viatge es farà en autocar i l’allotjament serà a l’alberg de joventut de Carcassone, situat just al centre de la ciutadella medieval.

Aquest projecte té com a finalitat no només la pràctica de la llengua francesa sinó també l’enriquiment personal de l’alumne mitjançant el contacte amb una nova cultura i el foment de determinats valors personals. D’aquesta manera serà una molt bona preparació per assolir en el futur el diploma oficial de llengua francesa DELF A2/B1

Carcassonne, France – July 20, 2013: Medieval citadel of Carcassonne at night. Carcassonne is in the Aude department and chief town of the Languedoc-Roussillon region in the south-west France. Its historic center consists of a walled medieval citadel protected by UNESCO since 1997.