VIATGE FINAL DE CURS 4T ESO

La setmana passada, els alumnes de 4t d’ESO van fer una sortida a Itàlia per finalitzar el curs. El viatge va durar cinc dies, del 3 al 7 de juny, dos d’ aquests van tenir lloc a Nàpols i els tres restants a Roma.

L’ alumnat de 4t, a la localització de Nàpols, va visitar llocs emblemàtics com la ciutat subterrània de Nàpols, el Vesuvi i Pompeia. Els alumnes han quedat molt satisfets amb les sortides fetes a Nàpols, ja que van ser tant lúdiques com culturals.

Seguidament, es van dirigir cap a Roma i una vegada instal·lats a l’ hotel, van començar a gaudir dels encants de la ciutat. Així doncs, van visitar la piazza Navona, el Vaticà, el Coliseu i altres indrets importants. També van poder veure l’ ambient nocturn d’ Itàlia durant el seu temps lliure.

En definitiva, va ser un viatge que tots recordaran. El bon ambient entre el companys i els professors va ajudar a que aquest viatge sigui inoblidable per molts d’ ells.