Vaga estudiantil 06/03

El Sindicat d’ Estudiants ha publicat un comunicat en el qual es fa una crida a l’alumnat per a realitzar una vaga estudiantil amb motiu del Dia de la Dona el divendres 06/03.

L’alumnat de 3r, 4t i 2n Batxillerat ha presentat per escrit i amb 48h d’antelació, tal com marquen les NOFC del centre, la seva intenció d’adherir-se al dret a la no assistència col·lectiva, i els hem concedit la no assistència al centre.

Els alumnes que s’adhereixin a la vaga hauran de justificar la falta d’assistència signada el dilluns 09/03 amb el motiu “Vaga estudiants”, degudament signada.

Recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no tenen contemplat el dret a la no assistència col.lectiva.

La Direcció