TS de 1r d’ESO

Aquest any a estat el primer que els alumnes més petits del centre feien un Treball de Síntesi.

Ells eren romans que havien d’explicar a alumnes del futur com eren i com vivien, perquè havien perdut la memòria històrica. Per aquesta raó calia que cada grup fos un personatge romà, això ha fet que tinguéssim legionaris, metges, arquitectes, soldats, etc.

Al final havien de presentar al seu personatge a un estand d’un museu que un cop finalitzades les exposicions, es van obrir de cara al públic (professors i companys del centre).

Us deixem un recull de fotos.

Fotos del TS de 1r d’ESO

IMG_20160614_132245