TEATRE A LA ROUREDA

Enguany el Teatre ha estat una nova optativa a 4t d’ESO. Vam començar engrescats fent pràctiques de desinhibició i de relaxació, hem practicat  tècniques bucals, gestuals, corporals, hem fet improvisacions, hem après una mica de la història del Teatre etc…

Però la gran part del temps l’hem dedicat a preparar petites obres de teatre inventades per a nosaltres. El dia 20 de febrer els alumnes, Laia D., Helena E., Albert F., Judith G., Maria L.i Oscar M., hem anat a l’escola La Roureda per representar, als nens de 5è de primària, una d’aquestes creacions. Malgrat els nervis inicials i les errades pròpies de “la primera vegada” finalment hem de dir que com a mínim ho vam passar molt bé i que el públic els hi va agradar molt.

Tot treball necessita un resultat i el vam tenir,  i això és el més important que han après els nostres joves.

Des d’aquí agraïm especialment el talent demostrat, el talent que està per créixer i el talent que encara ha de sortir però que ho acabarà fent.

Ha estat una bona experiència!