Tancament del projecte Erasmus+

Com us explicàvem fa poc, la comissió Erasmus de l’INS Montserrat Colomer s’ha concentrat a tancar el projecte que hem coordinat durant tres anys. Tots els resultats s’han hagut de demostrar i recollir en plataformes europees com l’eTwinning. Ara estem a l’espera d’aquesta exigent avaluació externa, que valorarà la gestió del projecte. Ho veiem com l’oportunitat perquè des de la Comissió Europea i el Ministerio de Universidades es reconegui l’esforç fet.

Us adjuntem dues presentacions amb l’anàlisi de l’impacte que el projecte ha tingut des de la perspectiva del professorat i de l’alumnat participant. Aquí teniu també el link de la pàgina d’eTwinning on apareix l’anàlisi més detallada.

Aprofitem per enllaçar-vos alguna de les pàgines del web que vam crear per al projecte: la pàgina sobre les visites internacionals a Sant Esteve , la pàgina del viatge a Brussel·les i la pàgina de l’estada de les nostres alumnes Luna i Alba a Itàlia.

Hi ha moltes més pàgines en el web del projecte, que us convidem a tafanejar!!