Sharing to Learn

Durant tot el curs una quinzena d’alumnes de 4t han participat al programa Sharing to Learn que promou el Servei Educatiu del Baix Llobregat i mitjançant el qual alumnes dels instituts d’ Esparreguera, Collbató, El Bruc i St. Esteve Sesrovires acudeixen a escoles de Primària per fer d’auxiliars de conversa en anglès i i actuar com assistents dels mestres d’anglès d’aquestes escoles. Els voluntaris reben el nom de Language Assistants i van una tarda per setmana a les escoles de Primària.
En el nostre cas els Language Assistants de l’IES Montserrat Colomer han estat voluntaris a les següents escoles:
  • Vinya del Sastret (Sant Esteve)
  • Mare de Déu de Montserrat (Castellví de Rosanes)
  • La Roureda (Sant Esteve)
El dijous 20 d’abril vam celebrar la cerimònia de cloenda d’aquest programa de voluntariat al Casal de Cultura de Collbató. Allà vam reunir-nos els Language Assistants dels instituts de Collbató i Sant Esteve amb els nens i nenes de Primària de St Esteve, Castellví, Collbató i El Bruc i acompanyats per un representant d’Inspecció, el Coordinador comarcal, Fernando Rubio, i de les Direccions dels centres.
Inspecció del Baix Llobregat ens va adreçar unes paraules per fer balanç del programa i posteriorment els Languages Assistants van poder donar testimoni de les seves experiències. En el mateix acte representants dels nens i nenes de Primària van oferir uns obsequis i recordatoris en agraïment als i les Language Assistants que han tingut a bé acompanyar-los durant bona part del curs a Primària. Per finalitzar els Language Assistants van rebre un diploma de reconeixement per haver participat i també els Coordinadors de cada institut van rebre un diploma certificant la seva participació i en agraïment.