Xerrades al batxillerat

Avui l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat han assistit a diferents actes amb motiu de la Setmana de l’Energia Sostenible, organitzats per l’Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires.

L’alumnat de 2n ha participat en una xerrada d’estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya, participants de la Formula Student 2022. Els equips de BCN eMotorsport i e-Tech Racing ens han presentat els seus prototips de cotxes de la Fórmula Student.

Els alumnes de 1r han assistit a una xerrada We are one, del 6è Congrés de les Dones del Baix Llobregat que ha tingut lloc al Celler de l’Ajuntament.