Sessió informativa d’orientació a 4t d’ESO – Les matèries optatives

Avui a les 10.20 hores els alumnes de 3r d’ESO han estat convocats a una reunió informativa dins el marc de les activitats d’orientació a 4t d’ESO.

20160512_103515

La primera part s’ha presentat l’oferta global de matèries optatives de 4t d’ESO pel curs vinent.

oferta optativitat 4t ESO 16-17

A continuació, els diferents professors i professores han explicat els continguts i les finalitats de les diverses matèries optatives, així com les sortides d’estudis postobligatoris. S’han lliurat tríptics informatius de les matèries de Filosofia i de Formació i Orientació Laboral (FOL).

La formalització de la tria de matèries optatives ja s’ha iniciat. S’està duent a terme en reunions de tutoria amb les famílies i l’alumne/a, abans de finalitzar aquest curs.