Recaptem aliments per al nostre poble

Benvolgudes famílies,

Juntament amb la direcció de l’Institut Montserrat Colomer, m’adreço a vosaltres per fer-vos partícips de la 14 edició del Gran Recapte d’aliments a Catalunya.

25 i 26 de novembre recollida física d’aliments a diferents supermercats i mercats de tot Catalunya.
Us explico:
Aquesta iniciativa a Sant Esteve s’organitza des de la Parròquia-Càritas i amb la col·laboració de l’Ajuntament i altres entitats.
El Banc d’Aliments Parroquial de Sant Esteve Sesrovires és una entitat sense ànim de lucre que lluita contra situacions de pobresa que viuen alguns veïns i veïnes del poble i contra el malbaratament dels aliments. La tasca principal d’aquesta entitat és la de recollir aliments per distribuir-los entre les famílies que els necessitin. Aquests darrers 5 anys han atès unes 306 famílies, una mitja de 70 famílies al mes.
Un any més, Càritas ha decidit organitzar una campanya de recollida d’aliments coincidint amb els dies (25 i 26 de novembre) en què tota Catalunya es mobilitza.Aquest curs des de l’Institut ens ho hem pres molt seriosament vist la creixent pobresa alimentaria. El nostre centre s’ha adherit a aquesta iniciativa, habilitant un punt de recollida al costat de consergeria que us permetrà aportar aliments i d’altres productes bàsics, del 21 al 30 de novembre. Tal iniciativa l’han preparat els alumnes de 4t A i B que cursen la matèria de Religió. El seu lema:

CAP SESROVIRENC/A AMB FAM, AQUEST ANY PARTICIPA!

Com?

Del 21 al 30 de novembre a l’entrada de l’Institut i el 25 (tot el dia) i 26 (matí) de novembre als supermercats de la Bonarea, Ca la Maria i Ecoaliments (també hi hauran alumnes de 4t ESO) aportant el següent:
Oli
– Arròs
– Conserves
– Llegums
– Pasta
– Sucre
– Llet
– Galetes
– Productes higiene personal
– … i productes NadalencsUs animem a fer-ho en família compartint amb els vostres fills i filles els valors de solidaritat, equitat, sensibilització i empatia sobre les situacions de pobresa alimentària.