Preinscripció batxillerat

Benvolgudes famílies,

Us donem una sèrie d’informacions relacionades amb la preinscripció per cursar el batxillerat en aquest o en altre centre:

1. El periode de preinscripció és del 19 al 25 d’abril.

2. Aquell alummnat que vulgui fer el batxillerat aquí al nostre centre, no ha de fer preinscripció. En menys de 15 dies lliurarem un sobre perquè l’emplenin i facin la confirmació de matrícula.

3. Podeu fer preinscripció en altre centre i fer la confirmació amb nosaltres.

4. A finals de juny, l’alumnat que faci el batxillerat amb nosaltres, tindrà una reunió amb el tutor/a, la família i el propi alumne per fer la tria d’optatives.

5. Podeu ampliar la informació a la web del Departament d’Educació, La preinscripció escolar al batxillerat.

6. Document provisional per la  tria d’optatives.