Obtenció de certificats d’idiomes del Cambridge English

Des del Departament de Llengües Estrangeres es facilita i es promociona en tots els cursos l’obtenció de certificats d’idiomes del Cambridge English (FCE i CAE principalment, tot i que es poden examinar de qualsevol nivell). A través del nostre centre, el preu per fer l’examen pot sortir una mica més econòmic gràcies a la coordinació amb un centre autoritzat, i així es fan totes les gestions necessàries a través del nostre departament i la Central Exàmens FECC. En cas que fossin més de 40 alumnes en total, es podrien examinar de manera oficial en el nostre centre (l’Institut Montserrat Colomer consta com a centre formador per a l’obtenció d’aquestes titulacions).

Durant el curs passat (2022-2023), alumnes de 1r i 2n de batxillerat es van presentar, al mes de juny, a l’examen del nivell B2 d’anglès (First Certificate in English) per certificar el seu nivell d’anglès. La majoria han aprovat amb bons resultats i un d’ells fins i tot ha obtingut un nivell més alt (C2 Advanced).

Enguany continuem treballant perquè l’alumnat pugui tenir accés a les titulacions de Cambridge a través del nostre centre, ja que sabem que els seran molt útils tant per l’àmbit acadèmic com per l’àmbit laboral.

Departament de Llengües Estrangeres