Novetats Erasmus+ al Colomer: projecte escollit com a exemple de bones pràctiques i documental sobre l’Erasmus al teatre del CCB de Barcelona

Volem informar-vos que el projecte Erasmus+ “Better Teaching, Better Learning”, que hem dut a terme durant dos anys amb un institut d’Oulu (Finlàndia), un altre de Bielsko-Biala (Polònia) i un de Milà (Itàlia), ha estat qualificat amb una puntuació de 9.2 sobre 10 (l’Agència Nacional Finlandesa l’ha escollit com un exemple de bones pràctiques).
A més, el canal francoalemany de documentals ARTE TV ha preparat un documental sobre les experiències Erasmus+ “Citizen Europe: Once in a Lifetime”, que fa referència també al nostre projecte, seguint la pista d’una de les alumnes poloneses que hi van participar. El documental es retransmetrà alhora a diferents països d’Europa. A Barcelona, la projecció està prevista per al dilluns 20 de Maig a les 18h, al teatre del CCCB a Barcelona. (Si voleu fer una ullada al web i aaquest enllaç, us fareu una idea del festival: DESCOBREIX DOCSBARCELONA 2018 <https://youtu.be/nxtpk0AVeD0>)

Serà una projecció gratuïta, seguida d’un petit debat/col·loqui amb el públic entorn a les diferents qüestions que planteja el documental. Totes i tots hi esteu convidats.

Finalment dir-vos que hem presentat un nou projecte Erasmus+ “Let’s S.E.E.: Exploring Social and Emotional Education for equity and inclusion”. Ara, a l’associació amb Finlàndia i Itàlia, hi hem sumat Lisboa (Portugal) i Roanne (França). Nosaltres som centre coordinador, la qual cosa dificulta les possibilitats de concessió, però de moment hem estat acceptats i al juliol sabrem si estem aprovats.