Novetat: Comunicació Institut-Famílies

Comencem l’any amb novetats en les eines per a la comunicació entre l’Institut i les famílies.

Per una banda, presentem la nova APP GEISOFT per a Android i iOS. S’ha refet totalment l’app per les famílies. L’app es pot descarregar de forma gratuïta i utilitzar-la durant un període de 50 dies. Finalitzat aquest període les famílies poden descarregar-se individualment la versió corresponent al curs actual. El cost serà d’1 €/família.

Us deixem un vídeo explicatiu:  https://vimeo.com/356228752.

Podreu entrar amb el mateix usuari i contrasenya del Geisoft.

Per altra banda, per agilitzar les comunicacions Institut-família, posem en marxa el programa Tokapp.

Consisteix en una app totalment gratuïta, que permet la comunicació instantània amb les famílies, respectant la màxima privacitat (en compliment de la llei), i amb possibilitat de confirmació de lectura. Només utilitzant la nova app “Tokapp“.

Us deixem un vídeo explicatiu del seu funcionament: TokappSchool

També un manual d’usuari de l’app: Manual-Usuarios-App

Creiem que hem de fer un pas endavant en la manera d’estar en plena i continua comunicació amb vosaltres, les famíies dels nostres alumnes, i apostem per les noves eines per fer-ho efectiu, esperant que siguin útils per a tots els implicats en l’educació dels nostres joves.

La direcció.