Jornada cultural i esportiva de Nadal

Avui hem celebrat la Jornada cultural i esportiva de Nadal i tots n’hem gaudit molt!

Els nostres nois i noies han participat en tallers i torneigs organitzats pels delegats de classe i la nostra coordinadora d’activitats, la Carmiña. En els tallers també ha col.laborat l’AMPA i exalumnes del centre.

Torneig de fútbol i voleibol

Torneig de bàsquet

Torneig de handbol

Joc del Cluedo teatralitzat

Tot el professorat ha participat i col.laborat en les activitats!

A mig matí tots hem agafat forces amb la xocolatada i els melindros que ens ha preparat l’AMPA. Boníssim!

Hem finalitzat la jornada amb l’acte al gimnàs on s’han lliurat els premis dels torneigs i concursos i per acabar hem gaudit  escoltant els companys de la Coral del centre, dirigida per Sissi i Susana.

Properament posarem més imatges!